Danmark - NM

Hemma igen efter en oförglömlig helg. Som började med att vi missade vår färja i Göteborg på vägen ner. När vi äntligen kom fram var det dags att resa vårat gigantiska tält, det tog oss över två timmar. Jag hatar att tälta, fanskapet läckte in vatten, var svinkallt att sova i och innehöll ett stort antal kusar. Men men... Slalomen gick desto bättre, Elin och jag gjorde exakt samma resultat i utslaget, 5 på 13 och låg därmed delad etta. Dags för final och vad händer då, jo, vi förbättrar och gör exakt samma resultat igen, 1,5 på 12. Så det blev säråk om första platsen där Elin tog hem segern. Kunde inte varit mer spännande. Lördakväll spenderades på en parkbänk i Aalborg i brist på annat att göra. 
Nu ligger jag hemma i sängen, äntligen, efter en lång och jobbig resa hem. Jobb i veckan och Fagersta till helgen.  


Kommentarer
Postat av: johanna

mystery flight Flugan har du kvar henne?

Du köpte henne från min familj för några år sen, jag undrade bara hur hon mådde.

2008-08-12 @ 11:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0