Nine days left

Kom nyss hem från min kära granne, kollade på film med han, Ted och massa fler. Nu sitter jag och käkar choklad och bör egentligen plugga. Prov i rättskunskap imorgon. Skolan tar kol på mig, tre prov, två arbeten och massa annat bara denhär veckan. Helgen är efterlängtad. Fast det blir förmodligen inget julbord, mamma är sjuk och tyckter att det är bättre om jag håller mig på avstånd. Förmodligen helt rätt då det börjar dra ihop sig. Ge mig värme någon. Vill åka skidor. Vill komma bort från gråa Sverige. 

Igår var jag och julfikade i Ängelsberg med de andra eleverna på vattenskid och wakeboardgymnasiet. Riktigt trevligt måste jag säga. Sådant som vi borde göra oftare, Käkade mackor, mjuka pepparkakor och bytte julklappar. Sista gången alla var samlade innan jul förmodar jag, sen drar vissa utomlands och andra hem till familjen för att fira jul.         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0