Pannkaka

Söndag igen, man blir nästan rädd. Veckorna flyger förbi, för att inte tala om helgerna. Igår blev det utgång på Götis, en trevlig och helvriden kväll. Hände en del tråkiga, kanske onödiga saker. Men överlag blev kvällen, som tillbringades med massa trevligt folk, lyckad. Idag gjorde jag pannkakor och kollade på film hemma hos mig tillsammans med vännerna, ett mycket trevligt slut på helgen.

Nu är klockan 02.52 vilket innebär att det egentligen är måndag och därmed bara tre dagar kvar till Texas. Dessa tre dagar kommer dessutom att gå allt annat än långsamt då de är fullt med saker som händer och som ska göras. Bland annat kommer Fanny på tisdag och gör mig sällskap, de ser vi fram imot. Sen ska jag fixa, packa, plugga, träna och på onsdag tänkte jag styra middag hemma hos mig. Något att se fram imot.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0