18 februari

Tillbaka till värkligheten. Vill inte! Känns som om kommande vecka kommer att bli riktigt jobbig. Men men,,, Helgen blev allafall och efter mycket om och men väldigt lyckad. Hade riktigt mysigt och min födelsedg blev även detta år något jag kommer minnas. Förra året hade ju  sötmadde och tjejerna ordnat en "överraksningsfest" som även den blev lyckad och något jag kommer minnas för all framtid. Úsch vad tiden rinner iväg... hinner egentligen inte skriva nu ska fixa mig och springa iväg till skolan. Kommer bli skönt att träffa alla saknade vänner igen =) och så fort alla prov är överstökade kommer allt annat också att kännas bra.

Fick sitta i Gävle och vänta på tåget en hel timme igår, fy vad jag hatar att åka tåg. Köpte en tidning för att få tiden att gå sen vräkte jag i mig en hel påse Dumleklubbor. Det var ju trots allt in namsdag igår då får man vara onyttig. Fast onyttig de har jag varit hela veckan, skärpning . Måste ta tag i träningen och börja äta nyttigt igen men just nu känns inte som rätt tillfälle. Är fortfarande lite sjuk, har jätteont i halsen varje morgon när jag vaknar. Fast jag och Madde har bestämt att denna vecka ska bli värsta nyttighetsveckan, får se hur de går med de
    

Kommentarer
Postat av: Sweet 16´s blogg

åh, älskar å va utomlands! ska du resa ngnstans isommar? :)

2008-02-18 @ 07:11:48
URL: http://performance.blogg.se
Postat av: Anonym

haha, ja nyttiga ska vi allt va, fast de går väl som alltid! :D

2008-02-18 @ 12:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0