19 Februari

Finns så sjuk mycket jag vill köpa och känner att jag behöver vad det gäller kläder nu. Men pengarna räcker inte riktigt till. Måste införskaffa en nu superduperbra värmeskyddande inpckning till mitt hår för min är nästan slut. Det är den enda som faktiskt fungerar just nu då mitt hår är jättetort. Har slutat platta det för tillfället vilket känns lite jobbigt, jag gillar inte mitt naturlig krull. Men att platta det varje dag sliter så mycket och det är inte värt det. Det positiva är ju att jag sparar en jäkla massa tid varje morgon, närmare en 40 minuter om jag ska vara exakt, som jag nu kan lägga på annat. Aja ... hur roligt är det egentligen att läsa om mina hårprolem.... 

Originals Potion 9        TONI&GUY Soft Curl Cream

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0