20 Februari

Besöket på sjukan idag gick bra. Lyckades ta mig dit i tid, lite väl tidigt till och med. Dom kollade på levern, njurarna och massa andra saker men hittade inget fel vilket både är bra och dåligt. Nu måste de ju fortsätta leta efter något. 
Gick på stan efteråt. Var ju meningen att jag skulle unna mig nått litet som typ ett par strumpor, men så blev det ju inte. Kom tillslut hem med ett par svarta jeans och ett par svarta pumps. Det hade jag inte råd med egentligen men har ju allafall nått attt ha på mig i helgen. 

Eftermiddan och kvällen har spenderats med Johanna som käkade pasta med korv. Det stinker stekt korv i hela min lägenheten nu. Själv åt jag linssoppa, den blev mindre god men var allafall nyttig. Vid niotiden sprang vi över till Elin, Filippa och Malin och kollade på Grey's Anatomy, lovely. Just nu sitter jag här, ensam och uttråkad, ska sova snart. Imorgon blir det sovmorgon för min del och på kvällen blir det film med dom bästa, underbart! 
     
image55


   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0