29 februari

Var till V-ås idag. Skrev teoriprovet, blev godkänd! Är jätteglad, var ju som sagt nervös då jag inte pluggat så mycket. Läste igenom boken en gång igår :) Tjejen som satt bredvid mig skrev får 12:e gången! Helt sjukt, hade det varit jag hade jag lagt av för länge sen! Helt sjukt glad belv hon när hon blev godkänd och det är ju förståligt. Var till Uppsala efteråt och köpte doftljus på IKEA, kladdkake, kola och kanelbulledoft! Kanske inte låter så gott men det är det kan jag lova.
 
Min knä gick ur led idag! Eller som jag brukar säga, det "låser sig". Vet egentligen inte vad som händer, med det fasnar liksom när jag böjer eller vrider det och sen sitter det där tills det smäller till och det "hoppar" tillbaka. Ont gör det kan jag lova. Fattar inte! Jag och min otur. Har inte haft problem med det på flera år så jag trodde att det var bra, men tydligen inte. Jag orkar inte. Det är inte meningen att jag ska åka vattenskidor i år heller. fanfanfan.. så typiskt nu före usa om fjorton dar...    


Kommentarer
Postat av: SAMAN

trodde inte jag heller! menmen, usa du vet ;P

haha visst luktade kladdkakedoften gott ? :D var där i förrförrgår eller nåt sånt ;P

grattis till provet förresten! (Y)

2008-03-02 @ 20:38:44
URL: http://sepesaman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0