8 februari

Idag bär det av hem till Söderhamn. Kommer bli fint. Saknar Mamma. Att bo själv är såklart roligt men jag längtar tillbaka till den tiden då allt var så mycket enklare. Tänk om man kunde bli liten igen, vad skönt de skulle vara. Fast jag gillar mitt liv som det är nu, kan inte tänka mig något annat. Även om saknaden efter mamma och pappa är stor. 

Blir för övrigt en ganska lugn helg. Ska hem till Mattias och sova där ikväll och på lördag ska vi hem till Mamma och Staffan och äta middag. Tänkte även åka en sväng till Bollnäs och hälsa på pappa och kanske om jag hinner även jobba lite. Behöver verkligen pengar nu. Mycke pengar, först och främst till USA och sen till Italien och Rhodos. Men det löser sig nog, fyller ju år nästa lördag och det enda jag önskat mig än så länge är pengar.

Var och red igår med Madde och Malin. Fan vad jag saknar hästarna. Saknar Mystery, alla minnen jag har tillsammans med dig. Trodde inte att det fortfarande skulle kännas så tomt. Men det gör det. Söta, fina du. Vill spola tillbaka tiden. men men.. 
    Mystery Flight    Mamma



Jag och älskling har nyss gjort potatismos och den blev jättegod =) Nu är han och köper glass åt mig och snart börjar Let´s dance. Simson, hans läskiga katt, sitter och stirrar på mig. Blää =)  

     

Kommentarer
Postat av: Anonym

de va ju inte en dag försent att de kom ett inlägg ;)
men jag tycker om dig ändå och kommer sakna dig ihelgen! :)

guess whhhhhhhhooo? ;D

2008-02-08 @ 17:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0