Födersedag

Då var man 18 år, grattis till mig! Sitter i lägenheten i Hammarbyhöjden och väntar på att Staffan ska duscha klart. Ska snart snygga till mig och sen drar vi, jag, Mattias, mamma och Staffan. Ska bli jättemysigt. Var  inne i staden och tog en fika med Mormor och Morbror Fredde som hade köpt en jättesnygg Fris & Co väska åt mig. Utöver det har jag mest fått pengar av alla utom Elin som köpte en Kanebo foundation åt mig, eller jag valde den själv då den som jag har nu snart tar slut och jag klarar mig inte utan en sådan. Men nu ropar och skriker alla att det är dags att sätta på sig kläderna och stressa iväg.... skriver mer imorron =)       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0