Måndag

Måste säga att dagen trots allt varit bra. Det var skönt att träffa alla saknade vänner ocvh att bli insatt i vad som komma ska. Sjukt mycket plugg framöver men det är sånt man får räkna med när man varit febrig och sjuk en hel vecka. Imorgon väntas prov i träningslära och förhör om imperialismen vilket kommer gå galant då jag och Johanna pluggat hela kvällen. Trötta som tokar var vi båda två och det blev en hel del snack och annat också, men med lite sömn kommer allt finnas där imorgon även om allt känns rörigt nu. Någon sak saknades i dag var Madeleine som ligger hemma i samma hemska förkylning som jag gjorde förra veckan. Hoppas du blir frisk snart vännen så vi hinner ses innan jag åker igen! 

Ser fram imot allt som kommer hända inom en snar framtid. Linköpning på fredag, USA fem veckor i mars - april, Italien i juni sedan en hel lång underbar vattenskidsäsong och till sist Rhodos med de underbaraste tjejerna i september! Kan inte se så mycket bättre ut! Var lite negativ till ennu en Florida resa efter förra årets incident som gjorde mig less på hela vattenskidlivet. Men nu börjar jag bli hoppfull och ser mer och mer fram imot detta. Är riktigt taggad på att börja åka igen. Känner att jag saknar åkningen och allt vad det innebär. Ska åka för min egen skull denna sommar och bara göra det för att det är roligt. I och försig har jag alltid åkt för att det varit kul. De gånger jag känt att åkningen är någonting jag måste göra och inte något jag vill göra har jag helt enkelt vilat ett tag. Klart att man presterar bättre om man brinner för det man gör. 

  image30

image34
    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0