24 Januari

Sitter i skolan och vänta på att matten ska börja, har haft körlektion så jag orkar inte gå hem för att sedan vända och gå tillbaka. Igår var de träning, massa träning. Spinning och pinnträning med vattenskidåkarna och sedan boxercise och core med Johanna. Är ett under att kroppen känns okej idag. Johanna är för övrigt min nya träningskompis =) det gillar jag! Är alltid roligare att träna om man är två. 
Ikväll ska jag städa lägenheten. De ligger kläder och grejjer i en enda röra i överallt, så de behövs verkligen! Sen hoppas jag att Amanda kommer förbi en stund och gör mig sällskap. 



Idag har jag varit med Madde, riktigt mysigt hade vi! Gjorde både chokladbollssmet och kladdkaka, vilket slutade med att vi båda var illamående och spyfärdiga. Kändes skönt att inte tänka på allt plugg en stund utan bara ha riktigt kul. Just nu är håller jag på att städa  lägenheten lite, fick slita som ett djur när jag skulle byta överdrag på soffan och fåtöljerna. Fattar inte hur de kunde vara så svårt, de måste ha krympt i tvätten eller nått. 
Imorgon kommer Mattias, det är så skönt när man har någon att mysa med och någon som tar han om en. Sen har Ida inflyttningsfest imorgon också så helgen kommer bli riktigt rolig!        
   

Kommentarer
Postat av: maddddee

sötnöt :)
då vet jag att jag aldrig ska tvätta
mitt överdrag! trodde du menade i sängen
när du sa att du böt lakan ;D

2008-01-25 @ 07:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0