30 Januari

Ska snart gå och lägga mig, är trött som bara den. Men jag tyckte att det var dags att skriva lite i bloggen igen, det var ju ett tag sen. Är förkyld, jag hatar att vara förkyld. Fast egentligen vet ja inte om man kan kalla det en riktig förkylning för jag har bara väldigt ont i halsen, vilket man kan stå ut med. Det är värre när man är helt täppt och snorig. 
Jag har för övrigt bestämt mig för att inte äta godis och andra onyttigheter på ett bra tag framöver. Har hållt mig i hela två dagar nu vilket är bra för att vara mig. Är så sjukt sötsugen jämt. Så länge man har något att göra är det lugnt, det är dedär gångerna då man bara är hemma ensam och degar som det är absolut svårast. Men måste få ordning på det där, det gå inte en kväll utan att jag vräker i mig godis, paj, smet eller något annat gått. Så ska de ju inte vara. Fortsätter jag på det sättet kommer jag rulla fram innan det är klart.
På fredag ska jag åka en sväng till västerås och införskaffa lite nya kläder. Bland annat tänkte jag köpa skor och jeans men förhoppningsvis något annat snyggt också. Ska blir riktigt skönt med lite nya grejjer. Hoppas att nån vill följa med mig bara, annars för jag åka själv. Fast det gör inte mig så mycket, hittar alltid mer saker när jag är själv och kan kolla och grejja i lugn och ro. 
I fredagen som varhade Ida och Chankie inflyttningsfest. Måste säga att det var riktigt lyckat! Mer sådant i framöver får jag hoppas =) 
               
  
 
      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0