6 Januari

Veckan i Sälen blev jätterolig, näst intill perfekt! Åkte en hel del skidor, vilket var extra roligt då man inte åkt så mkt de senatse åren. Fick till och med Johanna att prova efter mycket tjat och hon var jätteduktig. 

Nyår blev över förväntan, började dagen med bastu och mys för att sedan snygga till oss, äta middag och tillsammans invänta tolvslget. Träffade ett gäng killar från Gävle som senare kom till vår stuga för att spela gitarr, sjunga och härja. Synd bara att alla inte var där då, Madde, Malin, Lisa och ALexandra hade nämligen åkt på fest till några killar i Hundfjället. Därför trodde jag inte att vi fyra som var kvar skulle få det så roligt som vi faktiskt fick det. 

Tidigt på onsdag morron åkte alla hem och jag och Mattias blev ensam kvar i stugan. Mysigt tyckte vi till en början men fram åt kvällen kändes det ganska tomt, så Mattias tog tilfället i akt och bjöd dit några kompisar från Söderhamn. De kom redan på torsdagen och veckan blev fortsatt lyckad, förutom att jag drog på mig världens förkylning och fick sitta inne medan de andra var i backen. 

Klockan fem på lördag morgon gick bussen hem och jag ville verkligen stanna en vecka till!
Hoppas att vi kan göra om detta nästa vinter!         
            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0