19 Mars

Tjena träningsvärk! Fyra ynka åk och redan såhär ont överallt.

Gårdagen tillbringades på mallen. Införskaffade bland annat två på par nya boardshorts och en svart klänning. Senare mot kvällen var jag och Johan ute och sprang och gissa vad vi fick syn på då om inte en alligator, den låg där på sidan av vägen när vi kom springande. Tur att jag inte är i närheten av lika rädd för dom nu som jag var första gången jag var här. 

Idag har varit en ganska sjuk dag. Det blåste på tok för mycket för att åka så vi (jag elin filippa) bestämde oss för att dra till starbucks och plugga. Hela sju timmar hade vi att ödsla. Och plugga gjode vi faktiskt, en och en halv timme. Efter det gick vi till Target (där jag köpe sesong 2 och 3 av One tree hill för endast 19.90 dollar/st) och vidare till Fridays där vi käkade lunch, vilket var riktigt mysigt och tog nästan två och en halv timme. Sedan knallade vi vidare till mallen, där Filippa och Elin köpte sig varsin studentklänning och jag ett par jeans, och återvände sedan till starbucks för att åka hem igen. Men så blev de inte. Istället fick vi uthärda 45 minuter med att lyssna på världens drygaste man som babblade oavbrutet om sin fula cykel innan de tillslut kom och hämtade upp oss. Trots detta hade jag en riktigt bra dag. 
image86
image87
image88 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0