2 mars

Skulle egentligen sitta på tåget till Fagersta nu men det hade varit någon hemsk tågolycka. Otur! Saknar alla älskade i Fagersta. Till skillnad mot alla anda så tycker jag att lovet har varit jättelångt. Har hunnit med så mycket roligt. Bland det bästa var nog Linköping med Filippa och Elin, sen var skönt att få teorin klar till körkortet också.


Igår var det fest igen. Var hemma hos Mattias kompis Björn och sen var vi på någon lokalfest i Sandarne. Kände knappt en jävel men hade det ganska bra endå, fick ju träffa några gamla kompisar som jag inte pratat med på år och dar vilket var roligt. Känns lite halvtråkigt ibland att jag tappade nästan alla kompisar i S-hamn när jag flyttade till Fagersta. Men det är väl så det blir när man växer, flyttar åt olika håll, skaffar nya vänner och nya intressen. Sen när man träffar sina gamla vänner känns det konstigt och man hör inte ihop på samma sätt längre. 

Pratade med Madde för en stund sen. Hon hade varit jätteduktig och börjat träna! Roligt med en till tränarkompis!         
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är så stolt över mig själv ;)
haha

2008-03-03 @ 18:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0