Sommar

Inte lång kvar i skolan nu. Ska bli så skönt med sommarlov. Mitt kanska sista riktiga sommarlov. Var nere vid sjön idag med Camilla. Fy vad kallt det var, jag vill ha värme. Men det är inte så långt kvar, snart åker jag till Italien och tränar. Men först blir det Linköping med bästa tjejerna nästa helg. Sen studenten för vissa och skolavslutning för min del. Måste åka hem till Söderhamn och hämta mitt körkort också. Det är så drygt att jag måste åka hem för att göra allt såntdär. Men så är det väl, jag är ju skriven där. Sen efter Italien är det bara vattenskidor som gäller, Och när skolan börjar igen drar jag med mina fagerstatjejer till Rhodos. Frågan är bara hur jag ska hinna jobba. Börjar få lite smått panik. Men det löser sig alltid. 

image123

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0