1 april

Har gått upp jättetidigt för att försöka få lite skolarbete och annat gjort. Det är fortfarande mörkt ute och sådär fuktigt i luften. De andra sover fortfarande. Igår tittade solen fram några timmar vid sjö och jag brännde mig på knäna. Varför just knäna av alla ställen vet jag inte. Svider allafall lagom mycket. 
Igår påminde Madde mig om allt roligt som komer hända när jag kommer hem till Sverige igen. Sista tiden i skolan med alla studenfester och allt vad det innebär, sommar, vänner, Italien och tävlingar. Fick mig på helt andra tankar, känns bra. Har sittit och planerat och försökt få ihop allt. Kommer inte att ha en ledig helg på hela sommaren, precis som förra året. Men det känns bara bra.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja, men jag hoppas du har tid för mig ;D

2009-04-01 @ 21:59:34
URL: http://madddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0