Söndag

Då har ännu en helg snart gått. En trevlig sådan. Igår var jag ledig från åkningen och satt istället med i wakeboardbåten hela dagen. På eftermiddagen åkte vi in till Houston och åt på The Cheesecake Factory och därefter gick vi på bio och såg den nya Fast & Furious filmen. När vi sedan skulle bege oss av hemåt var våran bil försvunnen. Felparkerad och därför bortkörd. De enda vi då kunde göra var att ta en taxi till en nattklubb där våra vänner befann sig. Något som bidrog med ytterligare några timmar. Väl hemma i huset möttes vi sedan av något som var allt annat än lungt, helt galet. Satte mig på bryggan vid floden ett tag innan jag tillslut gjorde mig iordning och kröp ner i sängen. 

Idag tog jag en välbehövlig sovmorgon innan vi åkte till The Galleria för shopping. Köpte ett par Von Zipper sunglasses som jag beställt förra veckan och ett fodral till nya skidan. Därefter sprang jag runt som en tok och letade studentklänning men utan lyckat resultat. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0