Onsdag

I måndags vid träningen var dopingkommittén där och tog tester. De lottade ut sex stycken av oss och som tur var slapp jag undan vilket var skönt. För hur lätt är det egentligen att kissa när de sitter gubbar eller tanter och tittar på en? Bara att göra det i en speciell mugg är ju svårt nog och att dessutom göra det medan människor tittar är inte det lättaste. 

För tillfället sitter jag hemma och trycker i mig massvis med onyttigheter. De fina vädret som varit har försvunnit och istället är det mulet och grått ute. Deprimerande. Låg på balkongen och sov flera timmar igår, så himla skönt när solen var framme. Hade hoppats på att kunna samma sak idag igen, men icke. 



Det konstigt att man aldrig lär sig. Man kan inte lita på någon annan än sig själv. Återupprepade gånger får man detta bevisat och endå fortsätter man att förlita sig på andra så kallade närstående människor. Besviken, less och arg på mig själv för att jag ständigt låter mig fall...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tyvärr så är livet "orättvist"

Men man får ta de som en styrka å visa vem man ÄR.

2009-04-30 @ 13:49:39
Postat av: Anonym

du är stark syrran! skyll inte på dig själv, det är inte du som har gjort något fel :)

2009-04-30 @ 17:51:52
Postat av: Anonym

sandra du är grym och det vet du med!!!

2009-05-08 @ 01:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0