Finaste dagen

Klarblå himmel, strålande sol, vindstilla och varmt. Perfekta dagen att åka skidor, helt underbart. Ska snart göra iordning en fruktsallad och sätta på en film. Är helt ensam i husen för de andra drog ut och käkade. Ganska skönt med ensamhet ibland, eller allafall nu när jag har så mycket folk runtomkring mig. Var in till Houston igåkväll och gick på krogen. Är college night varje torsdag. Hade nästan lika roligt som förra gången, men inte riktigt.
   

Underbart

Utgång

Gjorde illa mina tår på dangolvet.
Syns inte så mkt förutom lite blod men ont gjorde det.

Kommentarer
Postat av: sebastian

Klarblå himmel, strålande sol och varmt .. precis som det var idag i sverige också:) våren är helt underbart :D

2009-04-04 @ 19:32:53
Postat av: Anonym

Vem har legat och pressat i bikini i helgen då?Vavava? Men dock hade vi 1,5 m snö :) Men 20 grader!!! :D Puss saknar dig min sockertopp

2009-04-05 @ 22:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0