Augusti

Sommaren börjar leda mot sitt slut. Kvällarna blir allt mörkare och känslan av höst smyger sig på. Brukar kännas tungt men i år är de annorlund, har så mycket att se fram imot. Veckan som varit har jag spenderat i Norge. Som vanligt massor med skidåkning tillsammans med Martin och hans norska vänner. På tisdag åkte jag till Jessheim och festade med två tjejer som jag gick i skolan med i Fagersta, riktigt trevligt. För tillfället befinner jag mig i Ambjörnarp (ligger någonstans långt ner i Sverige). Åkte till Vaxholm igår och hämtade upp Elin och tillsammans åkte vi hit för att träna inför U21 SM som börjar imorgon. 

Even och Martin i båten på slåstad vattenskidklubb
 
Natta och Alex, gamla skolkamrater till höger och en annan Svensk brud till vänster

Elin. Stannade i Linköping för att äta thai och sedan glass på Ben & Jerrys glassbar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0