Fredag

Nyss kommit tillbaka till hotellet. Har tillbringat några timmar på stranden med Sophia. Vädret är underbart. Var nere vid sjön hela förmiddagen. Vindstilla, strålande sol, riktigt varm och skönt. Har bränt mig lite och dessutom lyckats få en snygg linnebränna efter cykelturen till sjön igår. Inte vackert. Shoppingrundan idag resulterade i tre nya klänningar och ett par skor. Behöver lite fina sommarkläder, speciellt med tanke på vad som komma skall. Sen kan jag ha någon av dem imorgon när jag ska ut med tjejerna hemma. Dehär är nämligen sista hela dagen här. Fyra dagar är allt för kort och jag vill verkligen inte, inte hem. Dock har jag mycket som väntar hemma och jag kan inte vara kvar längre. Flyget går klockan fem imorgon och då styr jag raka vägen hem till tjejerna, fest och utgång. Kommer bli roligt.     

Nu ska jag fixa mig och invänta middagen båstående av bland annat blåmusslor och tiramisu. Supergott. Sen ut och kika lite och förhoppningsvis kan jag dra med mig de andra för att göra något roligt.   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0