Italien

Underbart. Älskar att vara här. Har nyss ätit frukost och ska snart till sjön och åka skidor. Mamma och Sophia ligger på rummet och sover. Det är riktigt varm och skönt. Som alltid skulle jag utan problem kunna stanna här i veckor. Hemlängtan är inte något jag lider av, speciellt inte här. Önskar jag kunde åka hit oftare. Igår efter min träning tog vi en cykeltur till Milano Marittima där vi kikade i affärer och fikade. Sedan efter middagen gick jag och Sophia ut och kollade lite här i Cervia. Har hittat massor med saker jag vill köpa, bland annat en hel hög med badkläder och skor. Får se hur det blir.



Kommentarer
Postat av: Mikaela Sandström

Fan vad avis jag är på dig.

2009-08-27 @ 12:18:34
URL: http://mickis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0