Söndag

Vaknade tidigt som attan i morse och kunde inte somna om. Nu är klockan snart tre och jag har redan kikat på ett antal bra filmer samt satt i mig jordens frukost. För tillfället ser jag på Ciderhusreglerna med syster medan hon äter tacos. Har sätt den flera gånger innan och tycker att den är bra. Tänker inte göra mycket annat än att se på film idag. Förra veckan var stressig så lite vila är inte helt fel.

Gårdagen var toppen. Efter lunchen med tjejerna på tacobaren gick jag runt på stan en stund för att köpta en födelsedagspressent åt Lollo. Hon hade kvällen till ära en stor födelsedagsfest och precis som dagen innan var det riktigt trevlig och mycket människor. Jag hade superkul och när klockan närmade sig tolv vandrade vi vidare ner på stan. Hade även där en riktigt trevlig stund innan jag tillsammans med syster och hennes vänner åkte hemåt.

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0