Sista kvällen hemma...

Det är måndag (Lollos födelsedag, grattis tjejen) och jag har precis kommit hem från jobbet. Har varit så trött idag att jag fått kämpa för att hålla mig vid liv. Kanske inte så konstigt efter helgens alla bravader. Har verkligen haft en superkul helg då även söndagen var trevlig, massor med mys och film. Imorgon åker jag till Italien. Har varit snack om att jag, syster Sophia och mamma ska åka utomlands och göra något tillsammans ett tag och nu blir det faktiskt av (vilket jag inte trodde att det skulle bli). Att vi dessutom åker till den plats där jag brukar träna gör det hela bättre då jag kan åka skidor på dagarna. Underbart. Så nu är de bara för mig att lägga mig, få lite välbehövd sömn och invänta morgondagen! Kan inte bli mycket bättre just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0