SM och annat

Då var årets U21 SM över och jag känner mig nöjd. För trots att jag haft ont i ryggen och till och med var osäker på om jag skulle ställa upp eller ej genomförde jag tävlingen med godkännda resultat. Nu blir de vila och besök hos sjukgymnasten för min del. Åkningen kommer jag lägga ner för stunden. Två superhärliga resor har att vänta denhär hösten och att vara fräsch i kroppen då får bli mitt prio ett.

Bilresan från Ambjörnarp upp till Hofors och sedan vidare till Söderhamn var inte den roligaste. Hela nio timmar tog det. Inte blev det ttevligare av att massa otäcka djur hoppade upp på vägen och fick mitt hjärta att näst intill stanna. Klockan var fyra på morgonen innan jag kom i säng och sedan ringde klockan sex och det var dags att kliva upp och jobba. Kunde varit piggare och dagen kändes väldigt lång. Idag är det dags att bege sig till Fagersta med mina päron. Stor släpvagn är hyrd och det är dags att flytta hem på riktigt. 

Bilder från helgen:


Maddis jag och Sara under prisutdelningen

Elin Fanny och Maddis på hotellet
 
Madeleine och Johan                                     Hagge och Elin

Fanny kraschade under sitt finalåk och fick föras till sjukhus med ambulans

Oskar                                              Henrik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0