Strömmingsleken

Fredag och strömmingsleken. Efter jobbet i Bollnäs åkte jag till Söderhamn. Där började vi med förfest i Lollos och Saras lägenhet. De bor tillsammans i en jättefin tvåa. Mycket folk kom dit och det var för mig många nya ansikten vilket var riktigt roligt. Skönt att träffa nya människor och denna stund va absolut kvällens bästa. Efter förfesten gick vi vidare ner på stan och Strömmingsleken. Där vi förutom att gå på krogen även åt massa godis, såg artister uppträda på scen och åkte keruseller (usch vad illa jag mådde efteråt). Åkte hem till Mohed tunt två och åt en nattmacka innan jag gick till sängs. Idag, lördag, väntar ännu en spännande kväll. Ska snart in till stan och äta lunch med tjejerma på tacobaren.  

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0