Söndag

Av alla ställen att välja mellan valde vi att äta vår lunch på mcdonalds. Åt en cesarsallad och lyckades med det halv omöjliga att spilla ut hela min apelsinjuice över hela mig. Garvade genom hela måltiden och påväg hem frågade Lollo "du, har bensinmätaren gått sönder.... eller ska den vara sådär?". Vi hade alltså väldigt lite bensin kvar men på något mirakulöst sätt tog jag mig endå hela vägen hem till Mohed. På eftermiddagen kikade jag på fotboll med syster och hennes vänner och senare hyrde vi en film. En perfekt söndag kan jag lova.  

Har börjat städa och fixa med mitt rum som jag under kommande två månader ska bo i. Är en riktig röra då mitt rum fungerat som syrrans kompisrum (eller snarare systers bästa vän Malins rum) och ett ställe där övriga i familjen ställer saker de inte vill se. Exempelvis står det träningsmaskiner, stolar, tonvis med filmer, böcker och kläder som ingen vill ha där. På måndag hoppas jag att mina beställda tapeter ska komma så jag kan börja tapetsera. Sen blir det äntligen dags att ta in mina saker från garaget. Hatar att allt ligger därute. Bara att kliva upp på morgonen och tvingas gå ut dit för att leta reda på rätt kläder är drygt. Så det ska bli riktigt skönt när allt är klart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0