Ikea

äntligen... nu har mina långa veckor bestående av jobbletande äntligen givit resultat. I söndags ringde de från Ikea och frågade om jag kunde komma in för en arbetsintervju. Idag gjorde jag den andra av tre kursdagar och på torsdag gör jag min första riktiga arbetsdag (om allt nu går som det ska vilket jag hoppas och tror). Blir spännande!

I lördags bokade jag rum för fem dagar i Surfers Paradise under nyår. Får hoppas att jag kan åka dit ända även om jag nu fått jobbet. Hoppas att det går att lösa på något sätt sa att jag slipper avboka. Skulle vara galet roligt att fira nyår där.

En annan rolig sak är att min kusin från Gävle kommer hit över jul och nyår. Hon har släktingar här vilket jag visste, dock visste jag inte att dessa bodde bara några mil från där jag bor. Har inte sätts på ett bra tag så det kan bli roligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0