1 Februari

Söndagar är utan tvekan veckans tråkigaste dag, alltid lika tomma och deppiga oavsett vad man gjort eller gör. Just denhär söndagen har spenderats i skärgården, där jag tillsammans med familj och vänner grillat korv och myst. Så himla vackert därute även på vintern. Fram åt eftermiddagn åkte jag och hälsade på min pärla, världens finaste tjej som jag saknar mest av allt. Och nu sitter jag på ett tåg påväg mot Fagersta. Har sagt det tusen gånger förr, jag hatar att åka tåg. 


Morbrors nya valp
  


Kommentarer
Postat av: Anonym

yes pullan, de va trevlig med kina!!

måste göras om fler gånger.



(gick inte att kommentera kinainlägget)

puss!

2009-02-04 @ 09:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0