9 februari

Helgen har varit mkt fin. Trevlig kvällspromenad i fredags och igår, lördag, bar det av till Hofors tillsammans med Martin och Markus. Jag drog raka vägen hem till Fanny för att äta och fixa inför kvällen. Därefter åkte vi tillsammans till Danne och killarna för att påbörja en lång och händelserik kväll som sedan avslutades på krogen. Väldigt trevligt och massa mys. Söndagen blev, som många andra söndagar, ganska lugn och trist. Käkade på donken i Hedemora påväg hem till Fagersta. Efter det har jag bara suttit i soffan, moffat ett antal semlor och kollat på film. Nu är klockan snart tre och jag borde sovit för länge sen. Tur att jag är ledig från skolan i morgon (eller snarare idag) och på Tisdag.  





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0