Hemma igen...

Igår kom jag hem till ett sjukt kallt Sverige, hela tjugo minusgrader. Jag som klagade på kylan i Texas, något jag aldrig mer ska göra. Dagen har sepnderasts i Söderhamn där jag och min kära syster har kikat på fotboll. Kan inte påstå att det var speciellt roligt men vad finns annars att göra här. Igår var jag i och försig på krogen med ett par gamla vänner och det var trevligt, gick inte och la mig förän klockan halv åtta i morse! Brukar inte vara den som kan hålla mig vaken så länge.

Sista veckan i Houston var inte riktigt som den skulle. På gott och ont. Var nästan lite skönt att komma hem. Fast endå längtar jag redan som en tok till mars då jag, bästa tjejerna och alla på gymnasiet åker dit. Kommer att bli bättre än någonsin.


Jag och bästa kattmamma när vi wakesurfar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

uppdatera din blogg då!!

2009-01-26 @ 20:05:18
URL: http://madddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0