28 juli 2009

Ofattbart hur mycket skit jag släpat till denna lägenhet under mina tre år i Fagersta. Håller för tillfället på att packa ner allt i flyttlådor. Det är snart dags att säga hejdå till Fagersta och livet här. Lite sorgligt måste jag medge att de är men mest fylls jag av lättnad. Att komma bort, göra något nytt och träffa nya människor kommer bli himla roligt. Tar med mig de första färdigpackade lådorna hem till päronen i Mohed senare. Ska tillbringa natten där för att sedan kliva upp imorgon, jobba och därefter åka till Hofors och spendera några dagar där med Fanny och de andra. Jädra massa bilåkande för min del men kul ska de bli.  


Brunch med Fanny tidigare idag innan jag styrde mot Fagersta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0