Bankett

Då var två av de tre mästerskapsdagarna över. Åkte slalom- och hopputslag i fredgas och trickutslag idag. Lyckades ta mig till final i de två förstanämnda och dessa kommer att avgöras imorgon. Nu under eftermiddagen och kvällen har tävlingens bankett hållits. Jag och Elin begav oss efter tävlingen hem till mig och sedan till hamnkrogen för att möta upp killarna och några andra. Därifrån åkte vi alla till hotellet där banketten skulle hållas. God mat, trevliga människor och bra stämning gjorde kvällen lyckad. Nu är det dags att ladda för i morgon.


Jag och Elin

Crille och Daniel

Brännström, Johannes och Madeleine

Eric                                            jag

ser ut som att någon har riktigt kul         Även Johan såg gladare ut än vanligt 

Jag maddis och fanny


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0