Rastlös...

Fylls av en känsla av rastlöshet. Har tillbringat de senaste timmarna liggandes vid poolen. Tänkte att jag bör försöka få lite färg nu när jag ändå är här. Vilket passade utmärkt just denna förmiddag då jag tagit ledigt från all träning enbart för att vila mitt något trötta jag. Men fy vad tråkigt jag haft, sola är verkligen ingenting för mig. Att vara i solen kan vara hur underbart som helst och jag älskar ju bra väder och värme men att ligga helt still i timmar är enligt mig en riktig plåga. Redan efter tjugo minuter blir jag rastlös och känner för att göra något annat. De värsta är då det är så varm som det för tillfället är här. Då man efter en stund blir sådär jobbigt varm att man börjar svettas och då det blir suddigt för ögonen då man reser sig för att ta ett svalkande dopp i poolen.  Nej, en liten stund kan vara riktigt skönt men jag skulle inte kunna tillbringa hela dagar men att göra detta. Nu återstår bara en timme av denna tråkiga förmiddag sedan kommer de andra tillbaka och det är dags för lunch. Tänkte gå till affären och köpa frukt och vatten undertiden och kanske om jag inte lyckas motstå köpa en glass vid glassbaren.

Bilder från tidigare dagar vid sjön:


Oskar som då och då kör båten

Jag när jag gör ett försök att gå på händer, dock mindre lyckat

Henrik syr ihop sin väst

Mickis solar och tar det lugnt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0