Första juli 2009

Eftermiddan och kvällen blev betydligt trevligare än min långdragna förmiddag. Efter lunchen åkte jag ut till sjön för att träna slalom. Oskars pappa Micke hade tagit med min gamla slalomskida som jag åkt på de senaste säsongerna. Bytte nämligen skida under texasresan i december och alls sedan dess har min slalom gått uselt. Eftersom jag lägger en hel del tid och energi på åkandet har detta varit ganska jobbigt men tänkt att det nog blir bättre med tiden bara jag får träna mer. Men nu, efter månader av nötande, har jag gett upp och tänker därför prova min gamla skida och se om jag kan hitta mitt gamla jag igen.  


På kvällen efter vi ätit en supergod middag bestående av champinjonsoppa, fiskfilé med hasselbackspotatis och banana split gick vi till en spelhall i närheten. De andra spelade och provade de mesta medan jag och henrik istället köpte oss varsin jättestor glass. När vi återvände tillbaka till hotellet bytte vi om till badkläder och tog ett nattligt dopp i poolen. Superskönt att svalka sig lite innan man ska krypa ner i sängen för att sova.


Imorgon drar vi till Milano. Spännande, spännande. Ska bli helt sjukt roligt. 


Här är min nya Radar och sedan min gamla Monzan 

Påväg ut på staden. Jag,Henrik, Oskar, Mickis och oskars syster


Jag och Henrik åt glass

Oskar skulle visa hur stark han var men fick stryk av pappa Micke



 

Besvikelse... kommer dehär verkligen att gå... nja...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0