San Gervasio

Min helg i San Gervasio är över och jag är tillbaka på hotellet i Cervia. Har haft riktigt trevligt, detta trot att min åkning inte fungerade och det gick ganska dåligt. Tävlingen började i fredags och avslutades på söndag kväll. Arenen var bland de finaste jag sett och många bra åkare fanns på plats vilket gjorde det hela ännu lite roligare. Under hela helgen var det strålande sol, vindstilla och fruktansvärt varmt. Klockan åtta på lördag kväll var det närmare trettionio grader i skuggan, ni kan ju tänka er hur varmt de var under dagen då. Planerar redan att åka dit nästa år igen, skulle vara riktigt roligt.


Fotograferade när killarna åkte. Superkul, jag vill ha en sådan kamera!

Oskar slog till och satte nytt personbästa i trick, inte illa.

Under mitt första slalomåk.

En av hundarena som sprang runt på arenan.

Mickis och Oskar ligger i skuggan och vilar.

Uppvärmning inför hoppen. Framför mig går Henrik med sina hoppskidor.
I bakgrunden ser man baren och restaurangen och bakom de ligger ett stort vattenland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0