Italien - dag tre

Har nyss varit och ätit glass med Oskar och Henrik vid en bar i närheten. Jag älskar glass och måste säga att italiensk glass är den absolut bästa. Tänk om de hade så god glass hemma, då vet jag någon som skulle rulla fram inom snar framtid. Fast de är såklart inte bara glassen här som är ovanligt bra. Italien är verkligen fint och jag trivs som fisken i vattnet. Kliver upp varje morgon, hotellfrukost, cyklar ner till sjön och tränar, trerätters lunch, vattenskidor, trerätters middag och därefter gör man vad man känner för. Första kvällen vad jag och killarna ut och tog en öl och dan efter de var vi in till stan, fikade och kollade affärer. Ibland är man så trött efter all sol och allt vattenskidåkande att man slocknar direkt efter middagen. Fast en lång natts sömn är inte helt fel de heller. Kan knappt ha de bättre även om jag saknar en del där hemma väldigt mycket.



Kommentarer
Postat av: m

saknar dig bästa..

2009-06-24 @ 09:31:12
Postat av: Anonym

saknar dig bästa..

2009-06-24 @ 16:57:41
Postat av: s

saknar dig bästa..*

2009-06-24 @ 16:58:04
Postat av: Anonym

Jag vill määää ha italienglass! papayaglass mmmmm!

Saknar dig bästa..

2009-06-24 @ 21:59:55
URL: http://fannyhaglund.blogg.se/
Postat av: Anonym

Finfin blogg! :)

2009-06-24 @ 22:13:44
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0