Slalomtävling i Karlstad

Igår åkte jag tillsammans med Oskar och Markus till Borgvik, Värmland, för att träna tillsammans med min bästa Madeleine och Johan som redan fanns på plats. Vi bodde och övernattade hemma hos Johans familj. Hans pappa bjöd på en supergod middag bestående av toast med skaldjursröra på till förrätt och grillat kött med potatisklyftor och sås till huvudrätt. Trevlig kväll som efter middagen spenderades i soffan med massa godis och popcorn.  

För tillfället befinner jag mig på en slalomcup i Karlstad. Tävlingen hålls på ån som rinner genom staden och det är superfint här även om förhållandena är något speciella. På plats befinner sig de bäst rankade i Sverige. Åkte utslag tidigare idag vilket inte gick speciellt bra. Får skylla på att jag varit sjuk de senaste veckorna och bara åkt tre gånger sedan jag kom hem till Sverige. Sen får jag helt enkelt visa vad jag går för i Milano om några veckor då jag ska dit och tävla. Elin och jag var nyss och kollade lite affärer och shoppade. Nu väntas finalen som jag ska se på och sen ska vi på tävlingens bankett. Kan bli riktigt roligt. 

 
Elin innan utslaget i morse

vattnet där vi åkte

Efter ett något tråkigt åk


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

För att hon är Ä C K L I G

2009-06-06 @ 21:37:16
Postat av: S

kul jul där :X

2009-06-07 @ 12:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0