Studentfest #3

I onsdags gick sista studentfesten av stapeln. Denna gång med temat "så har du aldrig sett mig förr". Kan jag inte påstå att jag gick in för temat till fullo. Men hade ny frisyr då jag varit hos frisören tidigare på dagen där hon klippte, fixade och satte i förlängning. Sen hade jag en ny vit klänning med ett brunt bälte i midjan, nya skor i brunt och guld samt guldiga smycken. Så en ny look var det ju alltid. Började hemma hos mig där vi fixade oss och korkade upp för att sedan vandra vidare hem till en kille i min klass på förfest. Vid elvasnåret ringde vi taxi och begav oss till själva studentfesten. Massor med glada (och mindre glada) människor fanns på plats vilket gjorde kvällen.





Kommentarer
Postat av: Anonym

Grinandes hem

2009-06-06 @ 21:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0