Italien - dag sju

Kom nyss tillbaka efter en två timmar lång promenad på stranden. Riktigt skönt att samla tankarna och bara njuta av solen och värmen. Tog ledigt från all träning denna eftermiddag för att göra lite annat. Dagarna av träning sliter, känner mig som en sextio årig kärring i kroppen eller snarare som jag tror att en sådan känner sig. I vilket fall är det riktigt skönt att bara ta det lugnt, promenera, bada i poolen och göra sådant som man i vanliga fall gör när man semestrar. Tänkte kanske ta en sväng på stan och kika lite nu, en glass skulle inte sitta helt fel.


Bilder från när vi badade i poolen tidigare idag
Oskar, jag och Henrik


Oskar och Henrik

Jag och Henrik

Mickis och Oskar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0