4 mars

Onsdag. Usch vilken lång och tråkig dag detta varit. Fick dock en efterlängtad överraskning när jag klev in i lägenheten för en stund sedan. Mitt nya modem hade kommit vilket innebär att jag har internet igen, har varit utan de ett tag.
Helgen som var tillbringades i Hofors vilket var trevlig. Bastade och badade isvak (för första gången i mitt liv) i fredags och i lördags hyrde jag och Fanny film, myste och badade bubbelbad. 
Den närmaste tiden som kommer är efterlängtad. På söndag, om mindre än fyra dagar, åker jag, Madde, Alex och ett gäng till Sälen. Blir där i fyra dagar. Sen är det bara två dagar i skolan och sen bär det äntligen av till Texas och värmen. Behöver komma bort ett tag. Längtar riktigt mycket!

Jag och min bästa Madde i somras


Osäkerhet inför livet, framtiden och allt vad det innebär.
Vad vill jag egentligen...

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är min bästa sandra!

<3

2009-03-05 @ 12:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0