At M2

Nu är jag i Houston, Texas. Äntligen! Har längtat som en tok efter detta. Flygresan hit gick riktigt bra, tog ett av mina superbra sovpiller så jag sov först hela vägen till Frankfurt och sen nio av de elva timmarna till Houston. Igårkväll, timmarna innan jag åkte, hade jag lite folk hemma hos mig. Gjorde inte speciellt mycket men det var endå riktigt trevligt. Sen var det ju dedär med att packa, är alltid ute i sista stund och även denna gång. Pass, pengar och preventivmedel är ju sådant man brukar säga att man bara inte får glömma. Och vad tror ni att jag gjorde då... jo, jag glömde både pengarna och pillren. Så sjukt klantigt och jag har fortfarande inte riktigt koll på hur jag ska lösa det.


Sötaste Madeleine och Johan hemma hos mig idår.
Kommer sakna dej gumman!
Kommer sakna Fanny, min kattmamma!
Tycker att du ska komma hit, de vill vi alla!


Kommentarer
Postat av: Anonym

och jag kommer sakna dig! <3

min glömska lilla söta.

2009-03-15 @ 09:55:56
Postat av: sara

kan inte jag ta med mig pengarna på något sätt då?

2009-03-15 @ 13:16:42
URL: http://www.saaraaas.blogspot.com
Postat av: Anonym

En dag, maybebebe. Om jag själv får bestämma!

2009-03-16 @ 08:29:10
URL: http://fannyhaglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0