Texas

Måndag. Har spenderat hela dagen vid sjön. Åkt skidor, solat (trors att det var molnigt), umgåtts och bara haft det sjukt
bra. Vill verkligen inte åka hem och komma tillbaka till allt de grå vanliga. Kan inte ha det så mycket bättre än jag har det nu. Eller det är allafall vad jag tror. 
Var lediga från träningen i helgen som var och passade då på att festa och shoppa. Mat och mysfest på fredagen och sen på lördag var vi ut på ett ställe i Houston. Samma som jag och Fanny var på i december när vi var här sist. Helt galet var det och jag hade sjukt roligt. Kom inte hem till huset igen förän klockan var runt fem på morgonen och tog därmed en välbehövd sovmorgon dagen därpå.
Imorgon väntas mer vattenskidor och träning, är taggad. Hoppas även på att solen ska komma tillbaka på riktigt. Vill hinna få lite färg innan jag åker hem igen. 

 



 


Kommentarer
Postat av: Anonym

du maste ju komma hem och vara med oss pa studenfesterna!

missyou

2009-03-31 @ 19:30:54
Postat av: Anonym

Det ser ut som ni är i en husvagn? är ni det?

2009-03-31 @ 22:25:12
Postat av: Anonym

Vi är i en husvagn som står på gården :)

2009-04-01 @ 01:43:05
URL: http://gustafssonsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0