1:a maj

Har haft en välbehövd mysdag idag. Bortsett från två korta promenader har dagen spenderats hemma i lägenheten där film, onyttigheter och mys varit de som stått på schemat. Känndes ganska värt efter veckan som varit samt gårdagens bravader. Gårdagen, de vill säga valborg, blev riktigt trevlig. Melody Club spelade här i Fagersta och jag var tillsammans med ett gäng andra på krogen för att se dem. Gillar egentligen inte deras musik men trevliga människor och bra stämning gjorde kvällen minnesvärd. Imorgon ska jag förmidligen åka till sjön Eskiln och kankse, om vädret är lika fint som idag, ska jag åka skidor. Blir isåfall mitt första åk i Sverige i sommar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0