återvändardagar och jobb

Som redan nämnt tillbringas nu en del tid i min hemstad Söderhamn. Just nu är jag här och jobbar onsdag och torsdag. Dessutom var jag ju här i helgen då jag bland annat var på fest hos mina grannar. Hade då en trevlig stund innan vi tillsammans åkte in till staden där det var återvändardagar och därmed fest. Träffade en hel del gamla vänner, vissa mer förändrade än andra. Fanns dem jag inte ens kände igen och en hel del som inte kände igen mig. Flyttar jag hem igen, vilket det lutar åt, måste jag ta kontakt med mina gamla vänner igen. Annars kommer det att bli riktigt ensamt och ensam kan jag inte var, de mår ingen bra av.


Bild på mig och min granne


Kommentarer
Postat av: Josefine W

Klart du ska flytta hem igen gumman (; Du kommer inte att bli ensam ! Vi måste ta och ses snart <3

2009-05-30 @ 12:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0