den 19 maj

Mycket trevlig dag. Började inte skolan förän klockan halv två men vaknade i alla fall klockan sju och klev upp för att äta en gigantisk frukost. Superskönt att kunna ta det lungt på mornarna tycker jag och då är det en fördel att vara morgonpigg. Efter skolan gick jag ner på stan för att köpa lite hudvårdsprodukter samt lite mat och därefter mötte jag upp min idrott b klass då vi skulle rida i Hedkärra. Så längesen jag red sist, men de var ganska roligt. Efter ridningen väntade dagens absolut trevligaste händelse. Avslutningsmiddag med de andra eleverna på vattenskid- och wakeboardgymnasiet. Samlades på en restaurang vid namn Oti Gård som ligger strax utanför Fagersta där vi åt en supergod middag och umgicks. Detta var sista gången vi alla var tillsammans innan studenten. Känns lite sorgligt att jag aldrig mer kommer umgås med alla dessa människor och att detta var den sista gången. Har ju gått med några av dem i tre år.


Martin, Camilla, Jag, Oskar, Martin, Carro, Johan, Johan, Trudi, Sara, Oskar, Mattias och Ted.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0