Fredag

Fredagen spenderades helt och hållet i Söderhman tillsammans med familj och gamla fina vänner. Åkte in till staden tillsammans med syster och hennes vänner. Där gjorde jag av med allt för mycket pengar på diverse saker och hade det ganska trevligt. Åkte därifrån för att hälsa på min bästa älskling, min fina ponny som jag fick och haft sen jag var elva. Skönt att se att han har de bra trots att inte jag finns där och kan titta på han varje dag. Senare mot eftermiddagen, efter att jag ätit middag med mamma, åkte jag in tillsammans med Camilla och Linnea in till staden igen och spenderade kvällen där. Trevligt att träffa er tjejer.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina bilder

2009-05-23 @ 17:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0