onsdag

Började min dag nere vid Eskiln, sjön där vi håller till och tränar. Fagerstaposten, den lokala tidningen, kom för att göra ett reportage om wakeboardtävlingen som vi ska hålla i helgen. Gick väl helt okej och vi blev kvar där några timmar innan vi begav oss till skolan och därefter GM för att fixa med förberedelser och annat inför lördagen. Känns som de mesta börjar arta sig nu och det kommer att bli en riktig kanonhelg.

Får dock hoppas att vädret är bättre än vad det är för tillfället. Var ut på balkongen nyss och möttes av dehär. Regn och inte speciellt varmt. Ber till vädergudarna och hoppas att de prognoser som lovat sol stämmer. Nu ska jag försöka sova, har ont i huvudet som attan. Ska kliva upp imorgon, göra dedär jädra prov i internationell ekonomi och sen bädda ner mig i soffan hemma. Känns som att jag håller på att bli sjuk vilket jag absolut inte tänker bli. Har på tok för mycket att se fram imot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0