Shopping och firande i Stockholm

Min lördag tillsammans med mormor blev riktigt lyckad. Hittade min studentklänning redan i andra affären vilket var riktigt skönt. Därefter lunchade vi på NK och kunde, istället för att enbart leta klänning, läga tiden på annat. Gick runt på stan och spenderade pengar på diverse saker, mestadels kläder, smycken och skor. Sedan, efter en lång dag på stan åkte vi hem och gjorde oss i ordning för kvällens evenemang. Var bjudna till Malin Söderströms födelsedagsfirande som hölls på Moderna museet på Skeppsholmen. Vädret var strålande och flertalet människor befann sig på plats. Samtalade, åt och hade det trevligt. Maten var fantastisk vilket inte var speciellt konstigt, Malin är nämligen författare till ett flertal kockböcker, medlem i Svenska Kocklandslaget och har dessutom har hon lagat mat för tusentals människor i TV4:s Nyhetsmorgon. Dock avslutade jag min kväll relativt tidigt då jag skulle köra hem till Fagersta i natten och fortfarande dras med min förkylning som inte vill ge med sig. Med andra ord en lyckad och trevlig början på helgen.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0